torsdag 21 augusti 2008

Provvandrat i tankarna

Idag skulle pedagogen och jag (efter att receptionstiden var slut och jag äntligen kan släppa kontorsstolen och telefonluren) ut och promenera en runda vi tänkt promenera tillsammans med höstens konfirmander!

...dock fullkomligt ösregnar det ute...kanske var meningen att jag skulle promenera den in tankarna istället...precis som idrottsutövare tänker igenom prestationen innan för att lyckas... ser framför mig världens bästa konfirmationsrunda!

Plus att jag precis beställt pärlor med tillhörande plattor och system för att kunna lägga olika bilder i pärlor...ska bli spännande om vi lyckas med något mindre i stil med det gigantiska vi gjorde under Riksmötet....kanske fyra plattor (3600 pärlor) var istället för 144:) (ca 129 000 pärlor)

Imorn har jag begravning vilket var tur att jag kom att förbereda...för annars hade jag packat med mig mitt röcklin idag med mig hem inför lördagens vigsel i Skåne (be ware!:) )

1 kommentar:

AnnA sa...

okej anonym...jag tar det som en hint om att lära sig sminka sig... vad nu det skulle vara bra för