tisdag 5 augusti 2008

Mitt i uppdraget

Rapport från Kristianstad!

För det första älskar jag Svenska kyrkans unga och med dem Svenska kyrkans Ungas riksmöten!!!

Wow får ni chansen någon gång så åk! Och får ni chansen att vara med i projektgruppen så gör det! Lär mig aldrig så mycket under dessa dagar som jag ihop kan göra under flera år.

Det finns en hel del bilder som tas nu under mötet...får ta och göra en sammanfattning av dem när jag kommer hem.



...har några bilder från Kalmar Triathlon sålänge:)





Här precis innan start! Har ställt i ordning cykeln, springkläderna. Badkläder inklusive badmössa har jag på mig även om det inte syns:)






Jag är i mål! Mitt först Triathlon innebär extra stor lycka!
I vanliga tävlingar får vi en medalj när vi kommer imål...triathlon däremot är inte en vanlig tävling och därför får vi solsken, massvis med vatten och en t-shirt:)

Inga kommentarer: