lördag 2 augusti 2008

Vi har ett uppdrag

"Vi har ett uppdrag" heter mötessången under riksmötet!!! Går just nu omkring här i kristianstad och nynnar järnet på den!

Funktionärerna har kommit hit nu på morgonen vilket ökar aktiviteten...wow snart är det dags!

Mitt mål är snart att äta lunch och sen/under tiden/innan sätta mig och fixa det sista med predikan inför kvällens förmötesmässa (bättre sent än aldrig:) )

Igårkväll var jag en sväng till Kalmar (emigrerade liten stund från Kristianstad) och gjorde mitt första Triathlonlopp. Är ganska nöjd med utgången, simmade förbi de flesta "muskelkillarna" ...de cyklade ifatt mig...och sen sprang jag ifatt dem på slutet:)

Jepp jepp nu ska jag ut på staun (läs kristianstad) igen och förbereda inför mötesdeltagarna som kommer imorn

Inga kommentarer: