torsdag 13 mars 2008

I don´t love Christer Sjögren

Jag har inga problem med att erkänna Kosovo, Kaviar Banan eller ens Carola och Andreas låt (som jag precis också såg)...men ah...nä...jag får en lätt känsla av illamående... I love Europe!?

Att jag nu har suttit och tittat på alla bidrag till finalen i melodifestivalen på lördag är inte bara ett tecken på att jag har lite att göra här i soffan. JAG HAR GRYMT LITE att göra i soffan. Alla tips är välkomna!

Såg dock några lovande bidrag. Min favvorit just nu måste anses vara tvillingarna!

Så upp till kamp på lördag! Planerar helt osökt att faktiskt se finalen (de senaste åren har jag lyckats göra annat...så synd...men ändå bett pappa spela in det någon gång...senaste Eurovision med det lysande resultatet att "Jag vägrar se det om Sverige vinner"...det året var det Charlotte Prelli (då Nilsson) som tävla för Sverige...ja ni vet...)

Annars börjar allt bli mer och mer missär här runt soffan. Predikoböckerna börjar strömma till, de rena besticken tagit slut för länge sedan och nu finns det inte heller någon Oboy kvar...men Christer Sjögren fortsätter glatt att sjunga...ah Gud gör mig frisk!

Inga kommentarer: