måndag 24 mars 2008

Rekordlugna dagar

Mitt i natten i lördags var jag uppe och proklamerade Jesus uppståndelse åt alla fyra vädersträck....sen dess har jag inte gjort mkt:)

Påsken har dock innehållit två rekord:

1: Jag har sovit ca 40 timmar på tre nätter och inte gjort något=rekordslappt

2: Vi har på tre dagar haft tre familjemiddagar! Det är rekord (hörde av mig till Gunnies, konstigt nog nappade de inte:) )

Imorn är det tisdag vilken normalt skulle betyda konfirmander...fast de har påsklov dvs. morgondan innebär filmkväll med SKUN gruppen (och jag tänker minsann också äta lite godis!)

Veckan som kommer ser jag fram emot att få ta igen lite administrativt arbete. Har fortfarande inte packat upp allt efter konfirmandlägret...ska jag göra det innan vi ska iväg på nästa läger... är inte riktigt överrens med migsjälv där.

På torsdag är det förresten Teologdag i Lund! (oj det har jag nästan glömt bort) plus att det ska planeras lite inför sommaren och hösten och lite konfirmander och ja...ok få se hur mycket administrativt jag får till....hinner precis bygga färdigt min utopivärld när jag måste börja redigera den....typiskt....finns dock en sak jag är rädd för just nu: Halsen har börjat göra ont igen ...orken finns inte i kroppen och lederna värker...har precis varit sjuk i två veckor...jag dör!!! (och vem kommer då proklamera åt alla vädersträck?)

Inga kommentarer: