onsdag 5 mars 2008

Årsmöte

Ikväll har vi haft årsmöte med Ungdomsgruppen (KU). Förra veckan och när de kom idag var det lite sura miner "måste vi ha årsmöte?" "Det är tråkigt"


Idag däremot var det nästan slagsmål om vem som skulle vara ordförande och med i olika poster:)


De är så söta!

Bland annat resulterade mötet idag i att vi skickar inte mindre än fem ungdomar till DÅM (DistrikstÅrsMöte) som kommer vara på Jämshög den 25-27 april. Förhoppningsvis får jag hänga dem dit (om jag får för kyrkoherden)


Annars idag har jag smått panik....JAG HAR TUSEN GUDSTJÄNSTER att planera! AHHHHh


Påsken närmar sig....det var ju precis jul!!! Helt sjukt!


Palmsöndagen ska vi ha familjegudstjänster...när jag sprang hem ikväll kom jag på tanken att eventuellt använda mig av speglar...eller om jag ska spara den tanken till konfirmationsgudstjänsten

Inga kommentarer: