söndag 2 mars 2008

Klara färdiga gå! Vasaloppet!

Jag är inte världens morgonpiggaste person....men däremot är jag en person som bestämt mig för att genomföra en Svensk Klassiker innan jag fyller 40...vilket jag förhoppningsvis kommer slå då jag planerat att göra det nästa år. Som en uppladdning tänkte jag igårkväll att jag skulle upp och se Vasaloppstarten....ah...hybris...


I morse bad jag därför:


"Du, snälla, säg till mig precis innan starten går!"


Till svar fick jag ett stilla: Till!

Tro det eller ej, jag kom upp! Till vilken nytta vet jag dock inte än eftersom det visa sig att höger eller vänster position troligtvis inte kommer spela så stor rolll (ev. tipset om att inte ligga i mitten då vägen delar sig i just höger och vänster)...eftersom det verkar bli världens köbildning där iallefall...kanske ska ta med lite picknik till starten...en ide!

I kväll ska jag iallefall ut första passet på mina nyinförskaffade rullskidor! Jag har 365 dagar på mig att bli bäst!...eller typ bäst iallefall:)

Inga kommentarer: