söndag 16 mars 2008

Livsvisdom IV

Denna gången nja...alltså jag kan inte beskylla någon annan:) Ah mitt pucko. Satt i morse och finslipade på predikan. Sen en timme kvar. Äntligen färdig! Bara ta och skriva ut...

Livsvisdom:

AVINSTALLERA INTE DRIVRUTINERNA TILL SKRIVAREN NÄR DU "STÄDAR" DATORN!!!


Nä men det gick ju jättebra att skriva ut i morse....inte! Pucko!

Ska försöka hitta de där rutinerna på internet sen....nu ska jag träffa en liten rolig grupp som jag haft läger tillsammans med många gånger.

2 kommentarer:

Jeez sa...

Ah! Det är då man mejlar predikan till alla sina fem mejladresser och sätter över den på ett usb-minne (för säkerhets skull -servern KAN ju vara nere) och skriver ut predikan på jobbet!

Karin sa...

Jag vågar inte städa datorn alls av rädsla att avinstallera någon viktig drivrutin.

Men det är en bra idé att lägga ut predikan på nätet när man är klar. Det räddade mig första advent förra året när jag åkte hemifrån utan min fint utskrivna predikan. :)