måndag 5 november 2007

Det finns säkert ord...

...att beskriva de två gudstjänsterna som jag idag har fått vara med om. Just nu känns de dock alldeles för bra för att vara sanna...wow hur kunde det bli så...måste vara de där arbetskamraternas fel:)


Är just nu helt slut..men sådär lyckligt utpumpad. Har jobbat 13 dar i sträck varav tre varit barnläger...dvs imorn kommer jag gå omkring i pyjamas hela dan och inte ha ett uns dåligt samvete.

Var annars riktigt nervös inför dagens minnesgudstjänster (minnesgudstjänst innebär att alla anhöriga till hädangångna församlingsbor det senaste året bjuds in, de avlidnas namn läses t.ex. upp samtidigt som vi tänder ljus och ber...mycket stämningsfullt).


I förrgår var jag i Malmö och såg Cats...sällan sett sådan glädje och energi från en scen, synd att inte manus var bättre. Tog även en runda förbi mitt älskade Spääx vilket var tur för jag fick livselexir för en stund till:)

Inga kommentarer: