måndag 26 november 2007

Full vecka!

Är ledig idag...lovade migsjälv att inte tjuvtitta på imorgon och resten av veckan...

JAG MISSLYCKADES!

Imorn är det tisdag. Det innebär konfirmander, ungdomsgrupp med Luciaövning och om jag hinner politiskt gruppmöte.

På onsdag och torsdag är det budgetdagar här i Karlskrona...det innebär att kommunens budget inför det kommande året slås fast...det innebär också de två mest stillasittande dagarna som finns på ett år:)

DOCK på torsdag är det även grupphandledning i Lund...dvs jag borde avbruta mitt budgeterande och åka ner till Lund för två timmars möte...för att sen åka tillbaka och sätta mig på ett annat möte med en av mina kontaktskolor som kontaktpolitiker.

För att sen på fredag-söndag koppla om och bli präst igen. OCH DÅ ska jag ha hunnit förbereda en begravning som jag har på fredag, en heldag med alla konfirmanderna kring tema jul tills på lördag och sist men inte minst en Adventsgudstjänst och en adventsandakt tills på söndag...

NÄ MEN DET ÄR JU TROLIGT ATT JAG HINNER ANDAS OCKSÅ...NOT

ok ska inte stressa upp mig och bli aktiv förrän imorn...nu ska jag läsa Harry Potter på Svenska! Sådetså!

Jag hinner inte med. Jag upprepar: Jungfru Maria knip igen!

1 kommentar:

Unknown sa...

Då kan de vara skönt att koppla av med lindy hop.