torsdag 1 november 2007

Härligt trött

33 barn kom i tisdags eftermiddag till lägret. Idag åkte 31 trött och glada barn hem (33-31=2 = det antalet barn som åkte hem tidigare. En i onsdagsförmiddag och en på kvällen efter att ha slagit sig på discogolvet...ganska bra statisik ändå)

Första gången jag var huvudledare och jag är riktigt nöjd. Nöjd med hur bra allting blev. Nöjd med hur underbara 6-13 åringar är. Nöjd med hur vädret har varit, kvällarnas aktiviteter, morgonbönerna, kvällandakterna och dagens avslutande gudstjänst. Nöjd med gårdagens pyssel med gips...då vi höll på att inte få låss våra händer:) Nöjd med rundan i skogen...fantastiskt att alla kom tillbaka trotts att två grupper gick rejält fel (BRA med gula slittslar i gulbrinnande höstskog...not)

Just nu är jag inne en liten sväng på jobbet på vägen hem från lägret...behövde hämta lite inspiration till söndagens predikan som jag ska titta lite på ikväll...annars ska jag bara sova.

Kan absolut rekomendera att ha barnläger lite då och då. Man (kvinna) får verkligen känna att man lever:) ...eller ja att man kan bli helt dö också

Inga kommentarer: