fredag 30 november 2007

Där hade jag tur!

Idag fick jag en påminelse om Stockholm Marathon på mailen. Gick upp för att spana in mitt kommande träningsprogram det som börjar 26 veckor innan...runt den 12-13 december... TRODDE JAG JA!

Fick hjärtat i halsgropen

ILLA!

Programmet börjar redan NU på måndag den 3 dec! Ah nä ska det redan gå åt skogen!!!.. är min första tanke.

Programmet finns att se på: http://www.marathon.se//traningsprogram/vecka.cfm?Pro_ID=2&Ph_ID=1&Rac_ID=124

Där kan ni liksom jag PUSTA UT och inse att måndagen den 3 dec börjar mycket riktigt programmet. Men det börjar med en dags vila!!!

Träningsprogrammet är lite slött i början, jag kommer hoppa på det någon gång runt träningsvecka 4. Framförallt är det dom där intervallpassen jag inte har idag.



Annars har jag haft begravning idag som jag känner mig varm inombords när jag tänker på.
Imorn är det heldag med konfirmanderna och jag sitter och suger på en andakt. Samtidigt som jag funderar på vad det blir på söndag....skulle behöva förbi en tygaffär på vägen hem från jobbet...problemet är att jag bara har kaftan på mig idag ("bara" den är ändå rejält varm) men den kan nja se lite rolig ut att ha på sig på leksakshuset eller tygaffärn:)

Inga kommentarer: