fredag 7 november 2008

Bra vecka o ledig helg

Tänkte först hålla mig till förmån för alla som kanske inte har haft den go härlig vecka...men det går inte. Jag måste säga att min vecka har varit riktigt bra! Förstår inte att det kan vara så roligt att jobba. Inte minst då jag får träffa människor. Har haft flera bra härliga möten som...ja det är ett sånt privilegium... och detta är mitt jobb.
Bl.a. träffat en överspidad pippifixerad treåring -wow, jag förstår hur elitmänniskorna som skulle röra sig lika mkt i jämförelse med en treåring kollapsade efter två-tre timmar:)

Har satt upp mitt Kbok2003 diplom på anslagstavlan. Lyckades göra mina två absolut sämsta prov någonsinn! Fick 24 av 26 på datorpapperprovet och 12/18 på juridiken (fruktade kuggfrågor! Plus att vi skulle fått 40 minuter för att göra båda och vi fick 15...med två pratande kursledare...jag med mina slängar av dyslexi hade inte en chans att se kuggisarna...än mindre förstå dem efter tusen genomläsningar...kryssade ett fint mönster...precis som på "svenska ord" delen i högskoleprovet:) ...stackars kursledare som ska rätta...)

Imorn är det sista tävlingen för säsongen. En halvmara i Jämjö. Håll tummarna!

Inga kommentarer: