tisdag 25 november 2008

Den ultimata träningen

Idag har den börjat! Den ultimata träningen inför Vasaloppet 2009! Har rullat mig fram på lite olika vägar och har tillslut hittat en sträcka där jag kan trycka på och äntligen få till lite träning på skidorna....och det är grymt jobbigt! Springer lätt två-tre timmar men rulla skidor i 35 minuter gör mig helt slut!

Såhär såg det ut i Söndags då jag var ute på en av mina "för" rekor:



Nu är det alltså bevisat...jag är jättebra på att hålla ryggen rak (blicken fram, bröstet upp etc) och benen böjda...not...idag såg det dock sjukt mkt proffsigare ut...minst! Än dessa mycket gamla gamla bilderna:)


Har haft en effektiv dag på jobbet idag. Fått mycket gjort...för att vara utan dator förståss. Min chef kom in idag och sa att han efter tre veckor snart lyckats få fram en offert på ny dator samtidigt som jag fick ta emot papper och penna inför det fortsatta arbetet...JAG vet INTE hur man (läs kvinna) ANVÄNDER PENNA OCH PAPPER! Första Adventhelgen med konfirmanddag, vigsel, gudstjänster och konserter närmar sig med stormsteg...jag förväntas hålla inte mindre än sex tal/predikningar...hur ska jag kunna få till dessa utan ett tangentbord...hur gjorde vikingarna till exempel?...AHHH sliter i mitt hår!

Inga kommentarer: