söndag 9 november 2008

Ensam mamma söker

Förekommer Ko handel på tv!?

Jag sitter med ärtsoppan i famnen: ah, nä, ja, åhhhh sluta vara så velig!....ah det är ju synd om den killen etc... är det kohandel på hög nivå?
Efter detta program görs det reklam om ett annat som behandlar att sexmissbruket av djur är "vanligt" i Sverige. ...kanske vi ska göra en såpa där en skock kor får välja sin favorit tidelagare, sodomiare (tidelag, sodomi). Straffbart fram till 1944 och nu inte förbjudet enligt Svensk lag så vitt jag förstår (dock är djurplågeri förbjudet...vart går gränsen).

Ensam mamma söker, Bonde söker fru...mycket sökande på tv i höst. Går det att förhandla fram kärlek? Det som slår mig är att jag tycker det är synd att alla dejterna eller följelseloppet måste vara så pass lika mellan alla mammor och bönder. Bönderna och mammorna måste rösta ut i samma takt. Är det ändå inte så att vi dejtar på olika sätt, olika takt...kanske någon hade velat skicka hem tre på en gång eller tagit in tre andra som de "nästan valde".

Och ja jag tycker det är trevligt att se på dessa programm om jag hinner. Se hur tv framställer olika relationer

Inga kommentarer: