torsdag 20 december 2007

15 julkallendrar i sträck

Tänkte i mitt mycket stilla sinne -Nä men varför inte titta lite på julkallendern för att få inspiration till morgondagens julavslutningar med skolan!

...tänkte se ett...kanske två program...lyckades se inte mindre än de 15 första avsnitten..BRA JOBBAT och fick jag några idéer? ...njä det kan jag nog inte säga direkt...inte mer än den vanliga klyschan: En riktig jul går inte att köpa för pengar! ...men tänk om det ändå vore så väl att det gick att köpa skolavslutningsidéer för pengar!? Va det har inget litet företag tänkt på än!

Får ta och gnuga mina geniknölar.

Annars det enda som jag lyckats väldigt väl med idag är att nästan kastrera min innebandytränare. L och jag kom på idén "Ja, vi smyger upp en meter från J och skottar på honom" (denna idé fick vi från att han skulle vara med och träna ikväll och det skulle komma att göra väldigt ont på oss när han skottar) L missar sitt skott ....men det gör inte jag....end of story:) ...förlåt... sjukt roligt att jag lyckas träffa med tanke på att bollarna annars flög hur som helst ikväll...

Kommunfullmäktige i eftermiddags tog bl.a. en jämstäldhetspolicy och stärkte skolans bestämmanderätt att ge ledigt till elever även till andra högtider än kristna...mkt bra!

1 kommentar:

Jeez sa...

www.predika.nu ;-)